عربی کنکور

تکنیک های ناب ترجمه و عالی کنکوری در مورد عربی

عربی کنکور

تکنیک های ناب ترجمه و عالی کنکوری در مورد عربی

  • ۰
  • ۰

حتماً کلمات آخر کتاب را به خصوص قبل از کنکور بارها و بارها تکرار کنید.

سعی کنید خودتان کتاب را بخوانید و هر کجا کلمات جدیدی پیدا کردید ، معنای آنها را در فرهنگ لغت پیدا کنید و آن را بنویسید. آنچه را که در این راه می آموزید یادداشت کنید. سعی کنید کلماتی را تشکیل دهید که از لحاظ هجی شبیه به هم باشند و برای تسلط بر هجی ، حتماً کلمات را به همراه معنی آنها یاد بگیرید تا بتوانید کلماتی را با هجی های مشابه تشخیص دهید. همچنین کلماتی را که با مشکل هجی در یک مکان خاص روبرو هستید بنویسید تا بتوانید به عقب برگردید و بعداً آنها را بخاطر بیاورید.

 

مشکل دوم: آرایه

برای تسلط بر مبحث آرایه ها ، بهتر است ابتدا آموزش مربوط به همه آرایه ها را مطالعه کرده و سپس به عنوان مثال ، هر آرایه را جداگانه آزمایش کنید. آزمایشی برای تبعیض یا تفکیک استعاری گونه ها. پس از آن ، سعی کنید ترکیبی از آرایه های مختلف را آزمایش کنید ، و برای یادگیری این کار بهتر است یک برنامه روزانه و منظم داشته باشید و هر روز چندین تست آرایه را تمرین کنید. آرایه های مهمی مانند جناس یا ابهاماتی را که بهتر به خاطر می سپارید ، بنویسید ، قبل از کنکور آنها را مرور کنید و در صورت بروز مشکل از آرایه های دیگر ، سعی کنید به قسمت آموزش برگردید و تست های اضافی را انجام دهید.

 

مبحث سوم: تاریخ ادبیات

برای تسلط بر این مبحث ، بهتر است این بحث را بارها و بارها تکرار کنید ، مخصوصاً در ماه آخر کنکور که بسیار م .ثر است. و سعی کنید کار را زمان بندی و مرور کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • Slrsrm1 Slrsrm1

ادبیات کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی